В случай че нашият софтуер дава грешки, например:
Това може да означава, че нашият софтуер няма съответните разрешения в Windows. Пълното преинсталиране на нашия софтуер за игра би трябвало да отстрани този проблем.
Ето какво трябва да направите:
Направете резервно копие на вашите файлове с настройки и бележки за играчите. Имената на тези файлове са:
Има файл с бележки за играчите само ако сте запазвали бележки или етикети за играчите на масите за покер. Ако нямате бележки за играчите, просто запазете копие на файла с настройки.
За тази цел отворете нашия софтуер (ако е възможно) и следвайте тези стъпки:
Help (Помощ) → Open My Settings Folder (Отвори папката с настройки)
Намерете файловете и ги копирайте временно на друго сигурно място.
Ако не можете да отворите софтуера за игра, трябва ръчно да стигнете до папката с настройки, за да намерите файловете.
След като направите копие на файловете, деинсталирайте нашия софтуер.
Settings (Настройки) → Apps (Приложения) → Apps & Features (Приложения и функции)
Използвайте лентата за търсене, за да намерите софтуера, или превъртете надолу по списъка, след това изберете нашия софтуер и натиснете бутона Uninstall (Деинсталиране).
След това изтрийте всички програмни файлове от инсталационната директория на нашия софтуер. По подразбиране тя се намира в C:\Program Files (x86)\PokerStars\
Освен това трябва да изтриете и файловете с настройки. За да намерите тези файлове, отворете папката с настройки на нашия софтуер, както е описано в стъпка 1. След като намерите папката, изтрийте всички файлове в нея.
Уверете се, че сте влезли в Windows, като използвате акаунт с администраторски права.
Проверете дали е активирано управлението на потребителските акаунти (UAC):
Ако плъзгачът е в позиция Default (По подразбиране), преминете към следващата стъпка. Ако не е, поставете го на Default (По подразбиране), натиснете OK и рестартирайте компютъра.
Изтеглете инсталационния файл на софтуера от нашия уебсайт.
По време на инсталацията изберете да се инсталира в директорията по подразбиране (C:\Program Files (x86)\).
Ако желаете да не виждате съобщения от UAC, без да изключвате тази функция, има приложения от трети страни, които може да са ви от полза. Можете да ги намерите, като потърсите „UAC silent mode” в Google.
Накрая, възстановете запазените файлове, след като завършите процеса на преинсталиране:
Help (Помощ) → Open My Settings Folder (Отвори папката с настройки).
Затворете нашия софтуер, след това копирайте обратно файловете в папката (ако бъдете попитани дали искате да презапишете файловете, приемете.)
Ако проблемът продължи, вероятно софтуерът за сигурност на вашия компютър пречи на работата на нашия софтуер. В този случай ни изпратете името и версията на софтуера за сигурност, който използвате. Това може бъде защитна стена, уеб филтър или антивирусен софтуер (напр. Kaspersky, Norton Internet Security и др.)