pokercasino
pokercasino

Процедура за оплаквания

Надяваме се, че сте доволни от предложенията, които имаме за вас.

Ако обаче искате да се оплачете, можете да го направите по следния начин.

Стъпка 1: Свържете се с нас, като използвате софтуера за компютър, мобилното приложение или уебсайта. Изпратете ни възможно най-много подробности. Нашият екип за обслужване на клиенти разрешава повечето оплаквания своевременно. Въпреки това, по-сложните случаи изискват повече време. Когато това стане, нашият отдел за оплаквания взима окончателно решение.

Стъпка 2: Ако не можем да разрешим проблема по начина, по който сте се надявали, разполагате със следните опции:

  1. Свържете се с Националната агенция за приходите на Република България:
    Уебсайт: Хазарт (nra.bg)
    Адрес: Национална агенция за приходите, бул. „Княз Ал. Дондуков” 52, София, България
    Информационен център: +359 2 9859 6801
    Информационен център (само от територията на България): 0700 18 700
    Имейл адрес: infocenter@nra.bg
  2. Свържете се с платформата на ЕС за онлайн решаване на спорове. За да регистрирате оплакването си, следвайте инструкциите на уебсайта. Трябва да предоставите нашия имейл адрес, който ще намерите тук.

За повече информация относно процедурата за разрешаване на оплаквания и спорове прочетете нашите правила и условия

Тази статия полезна ли ви беше?


Не можете да намерите това, което търсите?