pokercasino

Използване на MuchBetter за депозити и тегления

MuchBetter е електронен портфейл, който позволява да свързвате карти за плащане и други разплащателни методи към номера на мобилния си телефон. По този начин имате възможност да правите депозити в реално време и да започнете да играете веднага. С електронния портфейл MuchBetter можете да правите и тегления.

Ако все още нямате сметка в MuchBetter, можете да си откриете от нашата каса. В случай че имате нужда от помощ при регистрация на сметката, можете да се свържете с отдела за поддръжка на MuchBetter на техния уебсайт тук.

Трябва да имате предвид две неща, преди да си откриете сметка в MuchBetter:

  • Имате право да регистрирате само една сметка в MuchBetter към потребителската си сметка при нас.
  • Също така, след като използвате сметка в MuchBetter в сметката си при нас, тя вече не може да се използва от други играчи.

Как да правя депозити с MuchBetter?

За да заявите депозит с MuchBetter, следвайте тези стъпки:

  1. Влезте в потребителската си сметка и отворете касата. Ако използвате уебсайта или приложението за мобилни устройства:
    Web Cashier (Уеб каса)
  2. Изберете логото на MuchBetter.
  3. Изберете предпочитаната от вас валута.
  4. Изберете една от предложените суми за депозиране или въведете друга в полето.
  5. Въведете код за бонус, ако разполагате с такъв. След това натиснете зеления бутон, за да продължите.
  6. Въведете номера на мобилния си телефон. Кодът на вашата държава ще бъде попълнен автоматично.
  7. Прегледайте информацията и потвърдете заявката си за депозит.
  8. И накрая завършете транзакцията от мобилното приложение на MuchBetter.

Ще добавим средствата в сметката ви веднага след като получим потвърждение от MuchBetter, че депозитът е успешен.

Как да тегля средства с MuchBetter?

За да да заявите теглене с MuchBetter, следвайте тези стъпки:

  1. Влезте в сметката си. Ако използвате уебсайта или приложението за мобилни устройства:
    Web Cashier (Уеб каса)
  2. Отворете касата и натиснете Withdraw (Изтегли).
  3. Въведете сумата, която желаете да изтеглите.
  4. Ако имате автоматични тегления, очакващи изпълнение, ще ви видите информация за:
    • Сумата.
    • Метода и сметката, към която ще бъде изпратена сумата.
    • Оставащата сума след извършване на автоматичните тегления.
  5. Ако нямате автоматични тегления, които трябва да направите, просто изберете MuchBetter от списъка с достъпни опции.
  6. Въведете номера на мобилния телефон, свързан към сметката ви в MuchBetter, и изпратете заявката.

Ако все още нямате сметка в MuchBetter, можете да си откриете от нашата каса.

Средствата ще бъдат добавени в сметката ви в MuchBetter веднага, ако тя е надлежно потвърдена. В противен случай тегленето ще остане със статус в процес на обработка в MuchBetter, докато не потвърдите напълно сметката си там.

За да завършите процеса на регистрация на сметката си в MuchBetter, натиснете тук. След като приключите регистрацията, ще можете да получите средствата си.

Ако имате нужда от помощ при регистрация на сметката, свържете се директно с MuchBetter, като използвате техния уебсайт.

Опитвам се да използвам MuchBetter, но не мога. Каква е причината?

Ето някои от най-честите причини за неуспешни транзакции с MuchBetter:

  • Въведената информация е неточна. В такъв случай проверете пак въведената информация и опитайте отново.
  • Недостатъчно средства в сметката ви в MuchBetter. Опитайте отново, след като се уверите, че разполагате с достатъчно средства, за да покриете транзакцията.
  • Невалиден номер на мобилен телефон. В този случай потвърдете, че телефонният номер, който използвате в MuchBetter, отговаря на регистрираната държава във вашата сметка при нас.
  • Тегленето е за сума под минималната. Минималната сума, която можете да изтеглите в MuchBetter, е $1 USD (или еквивалентната сума в друга валута). Заявете ново теглене за $1 USD или по-голяма сума.

Ако все още имате проблеми и не можете да завършите транзакцията, ви препоръчваме да се свържете директно с MuchBetter на support@muchbetter.com.

Тази статия полезна ли ви беше?


Не можете да намерите това, което търсите?