Можете да влизате в сметката си само от едно устройство в даден момент. Ако се опитате да влезете от второ устройство, ще получите съобщение „You are already logged-in from another computer (Вече сте влезли в сметката си от друг компютър...)”. Същото се отнася и за влизането от различни платформи. Нашите три платформи са приложението, уебсайтът и софтуерът за компютър.
Вероятно се дължи на прекъсване на сесията между нашия софтуер и сървъра.
За нашето приложение или уебсайта излезте от сметката си, след като сесията приключи:
В мобилното приложение (за Android или iOS)
На уебсайта
В софтуера за компютър (за Windows и Mac)
Нашият софтуер за компютър вече не предлага опция за излизане от сметката. Когато затворите софтуера, процесът на излизане ще се осъществи автоматично.
Свържете се с нас, ако все още имате проблеми с достъпа до сметката си.