pokercasino
pokercasino

Съобщение за грешка: „Вече сте влезли в сметката си от друг компютър...”

Можете да влизате в сметката си само от едно устройство в даден момент. Ако се опитате да влезете от второ устройство, ще получите съобщение „You are already logged-in from another computer (Вече сте влезли в сметката си от друг компютър...)”. Същото се отнася и за влизането от различни платформи. Нашите три платформи са приложението, уебсайтът и софтуерът за компютър.

Каква е причината за този проблем?

Вероятно се дължи на прекъсване на сесията между нашия софтуер и сървъра.

  • Това често се случва на играчи, които не излизат от сметката си, когато приключат игра, и връзката прекъсва поради рестартиране на сървъра.
  • Това може да се случи, когато нашият софтуер се изключи, преди да излезете от сметката си.

Как да разреша проблема?

За нашето приложение или уебсайта излезте от сметката си, след като сесията приключи:

В мобилното приложение (за Android или iOS)

  • Натиснете Account (Сметка) → Logout (Излез)

На уебсайта

  • Докоснете иконата с потребителското име или профила си в горния десен ъгъл, а след това Logout (Излез)

В софтуера за компютър (за Windows и Mac)

Нашият софтуер за компютър вече не предлага опция за излизане от сметката. Когато затворите софтуера, процесът на излизане ще се осъществи автоматично.

Свържете се с нас, ако все още имате проблеми с достъпа до сметката си.

Тази статия полезна ли ви беше?


Не можете да намерите това, което търсите?