Връзка с нас

Можете да се свържете с нас по всяко време чрез функцията ни за чат на живо, която е на разположение денонощно.

За да използвате чата на живо, просто влезте в сметката си и отворете:

  • На уебсайта/мобилно устройство: Account (Сметка) → Help (Помощ) → Contact us (Свържете се с нас)
  • На компютър: Help (Помощ) → Contact Us (Свържете се с нас)

Когато сте там, изберете категория и подкатегория, които най-добре описват причината да се свържете с нас, и нашите оператори ще Ви помогнат с Вашето запитване.

За съжаление, не предлагаме помощ по телефона.

Как мога да изпратя оплакване или запитване?

Да предположим, че имате оплакване или искате да изпратите запитване до отдела за обслужване на клиенти. В този случай можете да попълните формуляра за връзка с отдела за обслужване на клиенти (ще го намерите под падащото меню Help (Помощ)) или да изпратите имейл до отдела за поддръжка, който ще се погрижи оплакването или запитването Ви да достигне до съответния екип от специалисти.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория