Всички играчи трябва да потвърдят самоличността, възрастта и адреса си, като ни изпратят съответните документи. Това се налага поради задълженията, които имаме по силата на законите и лицензите, под които извършваме дейността си.
Този процес на верификация се нарича Кnow Your Customer (Опознай своя клиент). Той се извършва през цялото време, а не само при регистрация или когато направите първия си депозит.
Процесът на потвърждение ни дава възможност да защитим играчите и да осигурим безопасна среда за игра. Ние сме длъжни да се уверим, че:
Уязвимите лица, например непълнолетните, нямат достъп до нашите услуги.
Всеки играч има само една сметка.
Можем да сведем опасността от измами и дублирани сметки до минимум.
Реален човек с активен имейл акаунт е създал сметката.
Разполагаме с начини да се свържем с играчите, ако това е необходимо.
Също като физическите офлайн казина, които са длъжни да проверяват възрастта и самоличността на посетителите, ние също трябва да сме сигурни, че играчите са тези, за които се представят.
Извършваме електронни проверки, за да потвърдим самоличността и възрастта на тези, които искат да играят при нас, но не можем да проверим всички играчи само по електронен път. Затова в някои случаи се налага да поискаме и прегледаме вашите документи.
В зависимост от държавата ви на регистрация или лиценза, под който играете, приемаме различни видове документи.
Приемаме следните документи:
Ако не можете да изпратите нито един от горепосочените документи, можем да приемем и следните:
Можете да ни изпратите един от следните документи:
Ако не разполагате с нито един от тези документи, моля, изпратете ни някой от алтернативни документи от списъка по-долу:
Защитата и сигурността на вашите данни е приоритет за нас. Ние следваме правилата на Стандарта за сигурност на данните на индустрията за платежни карти (The Payment Card Industry Data Security Standard, PCI DSS).
Преди да ни изпратите документите, моля, уверете се, че:
От документите за самоличност ни е необходимо следното:
От документите, доказващи адреса ви, ни е необходимо следното:
Лицата на примерните изображения са замъглени поради причини, свързани със защитата на данните. Тези изображения на документи са само за илюстрация. Уверете се, че лицето ви се вижда ясно на копията, които ни изпращате.
Лицата на примерните изображения са замъглени поради причини, свързани със защитата на данните. Тези изображения на документи са само за илюстрация. Уверете се, че лицето ви се вижда ясно на копията, които ни изпращате.
Лицата на примерните изображения са замъглени поради причини, свързани със защитата на данните. Тези изображения на документи са само за илюстрация. Уверете се, че лицето ви се вижда ясно на копията, които ни изпращате.
В зависимост от държавата ви на регистрация или лиценза, под който играете, не можем да приемем някои видове документи.
Документ за самоличност
Не приемаме следните документи:
Доказателство за адрес
Не приемаме следните документи:
Можете да изпратите документите в следните формати:
В зависимост от вашата активност може да се наложи да ви поискаме още документи. В някои случаи това е необходимо, за да изпълним изисквания за разширена проверка, определени в приложимите закони. Също така това ни помага да осигурим безопасното използване на нашия сайт.
Не всички играчи трябва да ни изпратят допълнителна информация, но ако това се изисква от вас, ние ще ви уведомим какви документи са ни необходими. В някои случаи това може да засегне възможността ви да играете.
Уверете се, че регистрираният ви имейл адрес е актуален, за да можем бързо да са свързваме с вас.
Терминът „източник на доходи” описва как играчът или семейството му са натрупали състоянието си.
Например, за да установим източника на доходите, ни е необходима информация за дейностите, които генерират или допринасят за доходите на играча и за останалите му активи.
Примери за източници на доходи:
Тази проверка ни помага да предотвратим изпирането на пари чрез нашия сайт и ни позволява да защитим играчите в съответствие с нашата политика за отговорно залагане.
Ще поискаме само документи, които са съобразени конкретно с вашите обстоятелства и залозите, които поставяте. Можем да приемем следните документи:
Терминът „източник на средствата” описва непосредствения източник на средствата, например метода на депозиране, използван, за да ги добавите в сметката си при нас.
Според условията на нашия лиценз и в съответствие с нашите задължения по закон ние сме длъжни да получим конкретна информация от нашите играчи, за да можем да извършим нашите вътрешни проверки за сигурност.
Във всички случаи, независимо от местоположението ви, сме длъжни да се уверим, че:
Ако не можем да се свържем с вас или не можете да ни изпратите необходимите документи, може да се наложи да поставим ограничения на сметката ви, докато не получим информацията, която ни е нужна.
Вземаме всички предпазни мерки, за да защитим поверителността на чувствителна информация, която събираме, включително на самоличността на нашите играчи.
Въвели сме вътрешни ограничения, за да гарантираме сигурността на вашата информация.
Никой друг няма достъп до тази информация освен съответния играч или както е описано в нашата политика за конфиденциалност, която можете да намерите на нашия уебсайт.
Всички наши служители са длъжни да спазват политиката за конфиденциалност, за да запазят поверителността на информацията на играчите. Това задължение остава в сила и след като служител напусне нашата организация. Освен това правим огромни инвестиции в най-новите технологии и архитектура за сигурност, за да гарантираме надеждна защита на данните, които съхраняваме.