За да възстановите паролата си, следвайте стъпките по-долу:
Отворете софтуера и след това:
Login (Вход) → Forgot password? (Забравена парола?)
За да гледате видеоклип с подробни инструкции (само на английски език), просто натиснете бутона за възпроизвеждане.
Отворете нашето приложение и докоснете Forgot password? (Забравена парола?).
За да гледате видеоклип с подробни инструкции (само на английски език), просто натиснете бутона за възпроизвеждане.
Отворете уебсайта и под Login (Вход) изберете Forgot password/username? (Забравена парола/потребителско име?). След това въведете потребителското си име или регистрирания имейл адрес и изпратете заявката. Ще получите автоматично имейл съобщение с инструкции.
Ако не получите имейл от нас в рамките на няколко минути или имате други въпроси, отново изберете Forgot password/username? (Забравена парола/потребителско име?) и след това Contact Us (Свържете се с нас), за да отворите формуляра за връзка с отдела за поддръжка.
След като отворите формуляра, следвайте тези стъпки:
За да защитим честността на нашите игри и сигурността на сметките на играчите, не е възможно да отваряте нова сметка, ако сте забравили паролата си.
За да промените паролата си, следвайте инструкциите по-долу в зависимост от платформата, която използвате:
Влезте в сметката си и отворете:
Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → Password (Парола)
Там въведете настоящата си парола, след това въведете новата и я потвърдете. За да запазите промените, изберете Apply (Приложи).
Отворете:
Иконката Account (Сметка) → Login & Security (Влизане и защита) → Change Password (Смени паролата)
Там въведете настоящата си парола, след това въведете новата и я потвърдете. За да запазите промените, изберете Apply (Приложи).
Ако не сте получили връзката за възстановяване на паролата във входящата поща на регистрирания в сметката си имейл адрес, проверете папката за нежелана поща или спам. В случай че имейлът от нас е попаднал в една от тези папки, можете да предотвратите това в бъдеще, като коригирате настройките за филтриране на вашия имейл акаунт или добавите имейл адреса, от който идват имейлите от нас, към адресната книга или списъка с контакти.
Ако не намерите имейла в нито една папка в пощата си, като алтернатива използвайте друг имейл акаунт, напр. Gmail, Yahoo или др.
За да промените имейл адреса си, следвайте инструкциите по-долу в зависимост от платформата, която използвате:
Стартирайте нашия софтуер и влезте в сметката си, а след това от лобито отворете:
Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → Email (Имейл)
За да промените имейл адреса си от мобилното приложение, отворете:
Account (Сметка) → Personal Details (Лична информация) → Email Address (Имейл адрес)