pokercasino

Инструкции за влизане с SMS – потвърждение, актуализиране и премахване на номера на вашия мобилен телефон

Можем да изпращаме текстови съобщения (SMS) на играчи в над 50 държави.

Нашите съобщения може да са за:

  • Маркетинг
    • Специални оферти като ексклузивни бонуси и фрийроли за играчи, потвърдили номерата на своите мобилни телефони.
  • Сигурност на сметка
    • Ако забравите своя ПИН код или нямате достъп до RSA токена за сигурност, ще изпратим код на мобилния ви телефон. Освен това можете да се включите в нашата функция SMS Validation (Потвърждение с SMS). Ако има необичайна активност по сметката ви, това предотвратява извършването на транзакции с истински пари.

За да получавате нашите съобщения, първо трябва да се регистрирате и да потвърдите номера на мобилния си телефон. Влезте в сметката си и следвайте инструкциите по-долу (в зависимост от устройството, което използвате).

Ако някога се наложи да актуализирате или премахнете номера на мобилния си телефон, можете да го направите от същото меню.

За да регистрирате и потвърдите номера на мобилния си телефон

  • На уебсайта: Stars Account Details (Данни за сметка Stars) → Phone (Телефон) → Validate SMS (Потвърди с SMS)
  • На компютър: Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → Phone (Телефон) → Validate SMS (Потвърди с SMS)
  • От мобилното приложение: Account (Сметка) → Personal Details (Лична информация) → Phone Number (Телефонен номер) → Validate SMS (Потвърди с SMS)

Добавете номера на мобилния си телефон и натиснете Save (Запази).

Ще ви изпратим SMS с код. Въведете този код на екрана Validation Code (Код за потвърждение) и натиснете Validate (Потвърди).

За да актуализирате номера на мобилния си телефон

  • На уебсайта: Stars Account Details (Данни за сметка Stars) → Phone (Телефон)
  • На компютър: Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → Phone (Телефон)
  • От мобилното приложение: Account (Сметка) → Personal Details (Лична информация) → Phone Number (Телефонен номер) → Change (Промени)

След това актуализирайте вече потвърдения номер и натиснете Apply (Приложи).

За да се отпишете от получаване на SMS

  • На уебсайта: Stars Account Details (Данни за сметка Stars) → Phone (Телефон)
  • На компютър: Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → Phone (Телефон)
  • От мобилното приложение: Account (Сметка) → Personal Details (Лична информация) → Phone Number (Телефонен номер)

След това премахнете номера на мобилния си телефон и натиснете Apply (Приложи).

Как действа системата за потвърждаване на влизане с SMS?

Ако решите да използвате опция за потвърждение с SMS, всеки път, когато засечем подозрителна активност в сметката ви, ще ви известяваме чрез SMS и временно ще спираме възможността за транзакции с истински пари. Все още ще можете да играете във всички турнири, в които сте регистрирани. Но няма да можете да правите депозити, тегления, трансфери с истински пари, да се регистрирате в турнири и да играете в кеш игри. Освен това няма да можете да променяте настройките за сигурност на влизането, както и друга конфиденциална информация в сметката.

Ще премахнем тези ограничения, когато въведете кода, изпратен ви в SMS съобщението.

Един номер на мобилен телефон може да бъде регистриран едновременно само към една сметка независимо от лиценза.

Повече информация по тази тема и относно останалите опции за сигурност ще намерите тук.

Какво да направя, ако не получа кода?
  1. Въведете своя телефонен номер без „+” и нули пред него.
  2. Изберете кода на вашата държава от падащия списък.
  3. Премахнете текста, с който подписвате съобщенията.
  4. Свържете се с мобилния си оператор и проверете дали не се прилагат някакви ограничения.
  5. Ако сте прехвърлили номера на мобилния си телефон от един оператор на друг, ще трябва да регистрирате и потвърдите друг номер.
    За да регистрирате телефонния си номер, отворете:
    • Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → Phone (Телефон)

Ако не можете да потвърдите телефонния си номер, въпреки че сте изпълнили тези съвети, свържете се с нас с долупосочената информация:

  1. Име на мобилния ви оператор
  2. Предплатена SIM карта ли използвате?
  3. Номерът на мобилния ви телефон прехвърлян ли е?
  4. Колко цифри имат номерата на мобилните телефони във вашата държава?

Тази статия полезна ли ви беше?


Не можете да намерите това, което търсите?