pokercasino

ПИН код на сметка: Инструкции за заявяване, активиране, промяна, възстановяване и деактивиране на ПИН кода

ПИН кодът е шестцифрен код, издаден от нас. Използва се като допълнителна функция за сигурност в допълнение към вашата парола. ПИН кодът помага за намаляване на риска от програми, записващи натисканите бутони, фишинг атаки и неоторизиран достъп до вашата сметка.

След като ПИН кодът бъде зададен за вашата сметка, трябва да го въвеждате от клавиатурата на екрана при всяко влизане. При всяко влизане цифрите ще сменят позицията си, за да попречат на програми, записващи натисканите бутони, да записват какви бутони сте избрали.

Ако искате да добавите допълнителна стъпка за увеличаване на сигурността на вашата сметка, ви предлагаме да използвате RSA токен за сигурност (ако е достъпен за вашата държава). Подробности за него ще намерите тук.

Как да заявя ПИН код?

Влезте в сметката си и следвайте инструкциите по-долу (в зависимост от устройството, което използвате):

  • На уебсайта: Account (Сметка) → Settings (Настройки) → PIN (ПИН код) → Request PIN (Заяви ПИН код)
  • На компютър: Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → PIN (ПИН код) → Request PIN (Заяви ПИН код)
  • От мобилното приложение: Account (Сметка) → Login & Security (Влизане и защита) → PIN (ПИН код) → Request PIN (Заяви ПИН код)

На уебсайта можете сами да зададете предпочитания от вас ПИН код (ако се предлага за вашата държава).

След това на регистрирания имейл адрес ще ви изпратим ПИН кода. След като получите своя ПИН код, трябва да го активирате.

Как да активирам моя ПИН код?

Влезте в сметката си и следвайте инструкциите по-долу (в зависимост от устройството, което използвате):

  • На уебсайта: Account (Сметка) → Settings (Настройки) → PIN (ПИН код) → Enable PIN (Активирай ПИН код)
  • На компютър: Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → PIN (ПИН код) → Enable PIN (Активирай ПИН код)
  • От мобилното приложение: Account (Сметка) → Login & Security (Влизане и защита) → PIN (ПИН код) → Enable PIN (Активирай ПИН код)

След като ПИН кодът бъде активиран, ще получите съобщение за потвърждение.

Как да променя моя ПИН код?

Влезте в сметката си и следвайте инструкциите по-долу (в зависимост от устройството, което използвате):

  • На уебсайта: Account (Сметка) → Settings (Настройки) → PIN (ПИН код) → Change PIN (Промени ПИН код)
  • На компютър: Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → PIN (ПИН код) → Change PIN (Промени ПИН код)
  • От мобилното приложение: Account (Сметка) → Login & Security (Влизане и защита) → PIN (ПИН код) → Change PIN (Промени ПИН код)

Как да възстановя моя ПИН код?

Ако сте забравили своя ПИН код, можете да го възстановите с нашата услуга за възстановяване на ПИН код. Ето как става това:

  1. Заредете софтуера за игра.
  2. Въведете вашето потребителско име и парола.
  3. Изберете Login (Вход).
  4. Изберете PIN Recovery Service (Услуга за възстановяване на ПИН код).

Ще изпратим ПИН кода на имейл адреса, който сте използвали при регистрирането на сметката си.

Проверете папката си с нежелана поща или спам, ако не получите съобщение, след като сте изпълнили стъпките по-горе. За да предотвратите това, опитайте да промените настройките на филтъра на вашия имейл или ни добавете в списъка си с контакти.

Ако в сметката си имате потвърден номер на мобилен телефон, ще ви изпратим ПИН кода по SMS.

Ако не можете да възстановите ПИН кода си, ще ви зададем няколко въпроса, чиито отговори знае само притежателят на сметката:

  • Коя е рождената ви дата, регистрирана в сметката?
  • Кой е телефонният ви номер, регистриран в сметката?
  • Посочете предишен метод за депозиране/теглене, който сте използвали в сметката си.
  • Кажете ни всяка допълнителна информация, която ще ни помогне да потвърдим, че вие сте притежателят на сметката. Това може да бъде предишен регистриран пощенски/имейл адрес, приблизителен текущ баланс, последно влизане, изображение в сметката ви.

Ако не можете да отговорите на тези въпроси, ни изпратете ясна цифрова снимка на ваш документ за самоличност (паспорт, шофьорска книжка или лична карта). Можете да го качите чрез формуляра за контакт на нашия уебсайт.

Как да деактивирам моя ПИН код?

Препоръчваме ПИН кодът ви да е активиран, но ако предпочитате да го премахнете, влезте в сметката си и следвайте инструкциите по-долу (в зависимост от устройството, което използвате):

  • На уебсайта: Account (Сметка) → Settings (Настройки) → PIN (ПИН код) → Disable PIN (Деактивирай ПИН код)
  • На компютър: Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → PIN (ПИН код) → Disable PIN (Деактивирай ПИН код)
  • От мобилното приложение: Account (Сметка) → Login & Security (Влизане и защита) → PIN (ПИН код) → Disable PIN (Деактивирай ПИН код)

След като ПИН кодът бъде деактивиран, ще получите съобщение за потвърждение.

Тази статия полезна ли ви беше?


Не можете да намерите това, което търсите?