Ако имате проблеми с нашето лоби, с графиката или със зареждането или виждате грешка с червена страница, препоръчваме да изчистите кеша на приложението и лобито от нашия софтуер.
За да направите това, следвайте инструкциите по-долу за вашата операционна система:
Накрая, за да завършите процеса, рестартирайте компютъра.
Този процес включва изтриване на файлове от нашия софтуер и вашия уеб браузър. Така че може да е добра идея да запазите резервно копие на файла с бележки за играчите, тъй като той ще бъде изтрит по време на този процес. Името на файла е „notes.user.xml”, където „user” е потребителското ви име, и ще присъства само ако сте запазвали бележки или етикети за играчите на масите за покер.
Ако искате да запазите копие на този файл, следвайте инструкциите по-долу от стъпка 1. Ако не искате, преминете към стъпка 2 и след като изпълните тези инструкции, рестартирайте компютъра.
Стъпка 1: Запазете копие на файла с бележки за играчите
В случай че папката с библиотеката не се показва:
Така папките в библиотеката ще се виждат във Finder и ще можете да намерите споменатия по-горе файл.
След като го намерите, запазете копие на файла с бележки в друга папка.
Стъпка 2: Изчистете нашето приложение от потребителските настройки
След това отворете браузъра Safari, като следвате тези стъпки:
Името на папката с кеша е XCW и се намира в ~/Library/Caches. За да изчистите кеша за нашия софтуер, преместете папката XCW в кошчето.
Стъпка 3: Възстановяване на запазените бележки
Отворете софтуера и след това:
Затворете нашия софтуер и копирайте в папката файла с бележки за играчите. Ако бъде подканени да презапишете файл, приемете.
Накрая, за да завършите процеса, рестартирайте компютъра.