Ако имате проблеми с инсталирането или актуализирането на нашия софтуер, ето какво да направите.
Стъпка 1: преинсталиране
За да разрешите проблема, опитайте да преинсталирате нашия софтуер. Когато обновявате или преинсталирате, може да видите това съобщение „Update is trying to install a new helper tool” (Актуализацията се опитва да инсталира нов помощен инструмент). В този момент въведете името и паролата на администратора на компютъра с Mac OS (не данните за вход във Вашата сметка).
За да проверите дали акаунтът Ви на компютъра с Mac OS има администраторски права:
- Отворете менюто Apple.
- Изберете System Preferences (Системни предпочитания).
- Натиснете иконката за Accounts (Акаунти).
- Намерете своя акаунт в списъка с акаунти отляво на прозореца Accounts (Акаунти). Ако думата Admin (Администратор) се намира под името на акаунта, то Вие сте администраторът на този този компютър. В случай че не разполагате с името и паролата на администратора, помолете за помощ човека, който е настроил Вашия компютър с Mac OS.
Ако тези инструкции не работят, преминете към Стъпка 2.
Стъпка 2: активиране на помощния инструмент
Проверете дали помощният инструмент не е деактивиран. Ако е деактивиран, трябва да го активирате:
- Отворете Terminal (Терминал). За да го направите, отворете папката Applications (Приложения), след това Utilities (Помощни програми) и натиснете двукратно върху Terminal (Терминал). Можете също да натиснете едновременно клавишите Command и интервал, за да стартирате Spotlight, и да напишете „Terminal” След това натиснете двукратно върху резултата от търсенето.
- В отворения Terminal (Терминал) изпълнете командата:
more /private/var/db/com.apple.xpc.launchd/disabled.plist | grep com/starstechnologies.updater
- Ако тя върне съобщението „<key>com.starstechnologies.updater</key>”, значи помощният инструмент е деактивиран.
- Активирайте помощния инструмент посредством:
sudo launchctl enable system/com.starstechnologies.updater
Ако Стъпки 1 и 2 не работят, преминете към Стъпка 3.
Стъпка 3: изпратете ни информацията и ние ще проучим проблема
Възможно е нашият софтуер да няма необходимите разрешения за актуализиране до най-новата версия. Нашият софтуер се нуждае от разрешения за четене (read), писане (write) и изпълнение (execute), за да работи.
За да проверите това, следвайте следните стъпки:
- Уверете се, че нашият софтуер е инсталиран в директорията по подразбиране (папката Applications).
- Отворете Terminal (Терминал).
- Въведете следната команда и натиснете Еnter:
ls -la /applications
- Направете снимка на екрана с резултатите, изпратете ни я и ние ще проучим допълнително проблема.