pokercasino
pokercasino

Изпращане на лог файловете от нашия софтуер

Лог файловете от нашия софтуер записват действията от нашето приложение.

Ако срещате проблеми при използването на нашия софтуер или сметката си, изпратете ни лог файловете. След това ще ги прегледаме за съобщения за грешки или други индикатори за евентуалните причини на проблема.

Лог файловете се презаписват на всеки 48 часа, затова ни ги изпратете възможно най-скоро.

Софтуер за компютър (Windows или Mac)

Заредете нашия софтуер (не е необходимо да влизате в сметката си). От лобито изберете:

Help (Помощ) → Log Files (Лог файлове) (напишете потребителското си име и всички подробности за проблема) → SEND LOG FILES (ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ).

Това автоматично ще ни изпрати лог файловете и вашите пояснения.

Изпращане на лог файловете с други прикачени файлове

Ако искате да прикачите и други файлове (например снимки на екрана) и да ни ги изпратите заедно с лог файловете, можете да направите това ръчно. Отворете лобито и изберете:

Help (Помощ) → Log Files (Лог файлове) → ZIP & SAVE (АРХИВИРАЙ И ЗАПАЗИ)

Запазете файла на работния плот (може да се наложи да навигирате дотам, тъй като местоположението по подразбиране е папката с настройки). Можете да ни изпратите лог файловете чрез нашия софтуер или уебсайта.

Какво да направя, ако не мога да отворя софтуера?

Опитайте да стартирате софтуера и да го оставете да работи поне 3-4 минути в опит да се свърже. Дори и да възникне грешка, оставете програмата отворена за още няколко минути.

След като времето изтече, следвайте стъпките, приложими за вашата операционна система:

Windows
  1. Натиснете клавишите Windows и R (едновременно).
  2. Напишете или копирайте и поставете текста по-долу в показаното поле и натиснете Enter (Въведи):
    %USERPROFILE%\AppData\Local
  3. Намерете и отворете папката на нашия софтуер.
  4. Потърсете всички файлове, завършващи на .log.0 или .log.1.
  5. Плъзнете тези файлове на работния плот за лесен достъп.

Изпратете ни лог файловете чрез нашия софтуер или уебайта. Напишете потребителското си име и всички подробности за проблема.

Вижте следния видеоклип с подробни инструкции:

Mac OS X
  1. Отворете Finder и от лентата с менюто в горната част на екрана изберете Go (Отиди) и след това Go to Folder (Отиди в папка).
  2. Напишете или копирайте и поставете текста по-долу в показаното поле и натиснете Enter (Въведи):
    ~/Library/Logs
  3. Намерете и отворете папката на нашия софтуер.
  4. Потърсете всички файлове, завършващи на .log.0 или .log.1.
  5. Плъзнете тези файлове на работния плот за лесен достъп.

Изпратете ни лог файловете чрез нашия софтуер или уебайта. Напишете потребителското си име и всички подробности за проблема.

Ако използвате нашето мобилно приложение, изберете опцията по-долу:

Мобилно приложение (Android или iOS)
  1. Стартирайте приложението на мобилното устройство и влезте в сметката си. Ако не можете да влезте в сметката си, следвайте стъпка 2. В противен случай отидете направо на стъпка 3.
  2. Затворете прозореца за влизане, като натиснете „Х” в горния десен ъгъл.
  3. Докоснете иконата Account (Сметка), за да отворите панела с информация за сметката.
  4. Изберете Help (Помощ) и след това Send Log Files to Support (Изпрати лог файлове на поддръжка).
  5. Въведете потребителското си име и друга информация за проблема.
  6. Докоснете SEND LOG FILES (ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ).

Така автоматично ще ни изпратите файловете.

След като получим и прегледаме файловете, ще можем да ви помогнем.

Тази статия полезна ли ви беше?


Не можете да намерите това, което търсите?