Лог файловете от нашия софтуер записват действията от нашето приложение.
Ако срещате проблеми при използването на нашия софтуер или сметката си, изпратете ни лог файловете. След това ще ги прегледаме за съобщения за грешки или други индикатори за евентуалните причини на проблема.
Лог файловете се презаписват на всеки 48 часа, затова ни ги изпратете възможно най-скоро.
Заредете нашия софтуер (не е необходимо да влизате в сметката си). От лобито изберете:
Help (Помощ) → Log Files (Лог файлове) (напишете потребителското си име и всички подробности за проблема) → SEND LOG FILES (ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ).
Това автоматично ще ни изпрати лог файловете и вашите пояснения.
Изпращане на лог файловете с други прикачени файлове
Ако искате да прикачите и други файлове (например снимки на екрана) и да ни ги изпратите заедно с лог файловете, можете да направите това ръчно. Отворете лобито и изберете:
Help (Помощ) → Log Files (Лог файлове) → ZIP & SAVE (АРХИВИРАЙ И ЗАПАЗИ)
Запазете файла на работния плот (може да се наложи да навигирате дотам, тъй като местоположението по подразбиране е папката с настройки). Можете да ни изпратите лог файловете чрез нашия софтуер или уебсайта.
Какво да направя, ако не мога да отворя софтуера?
Опитайте да стартирате софтуера и да го оставете да работи поне 3-4 минути в опит да се свърже. Дори и да възникне грешка, оставете програмата отворена за още няколко минути.
След като времето изтече, следвайте стъпките, приложими за вашата операционна система:
Изпратете ни лог файловете чрез нашия софтуер или уебайта. Напишете потребителското си име и всички подробности за проблема.
Вижте следния видеоклип с подробни инструкции:
Изпратете ни лог файловете чрез нашия софтуер или уебайта. Напишете потребителското си име и всички подробности за проблема.
Ако използвате нашето мобилно приложение, изберете опцията по-долу:
Така автоматично ще ни изпратите файловете.
След като получим и прегледаме файловете, ще можем да ви помогнем.