За да отстраните тази грешка, препоръчваме да изпълните следните стъпки:
Отворете панела за управление на софтуера за сигурност (обикновено това става с двукратно натискане на иконата на софтуера за сигурност близо до системния часовник на Windows или трябва да намерите софтуера в менюто Start (Старт).
След това изберете раздел Programs (Програми) или по друг начин намерете списъка с програми. В него може да има много приложения:
Добавете всички компоненти на пнашия софтуер, посочени в списъка. Промяната от Block All (Блокирай всички) на Permit All (Разреши всички) (или на най-малко ограничителните настройки) за всяко от тях би трябвало да разреши този проблем.
Точните действия за изпълнение на тази стъпка могат да са различни. Ако ви е необходимо допълнително съдействие, трябва да се свържете с производителя на софтуера за сигурност, който използвате.
Ако проблемът продължава, възможно е вашият доставчик на интернет услуги (ISP) да блокира достъпа на някои компоненти от нашия софтуер. Получихме информация, че използването на Google Public DNS решава този проблем. Информация как да промените мрежовите настройки ще намерите на уебсайта на Google.
Ако и след тези промени изпитвате затруднения, препоръчваме да се свържете за съдействие с екипа за поддръжка на вашия интернет доставчик. Междувременно, ако имате друг достъп до интернет (с друг ISP), ви препоръчваме да използвате него.
Ограничаване на отговорността
Предоставяме връзките към продукти и услуги на трети страни единствено за удобство на играчите. The Stars Group нито препоръчва, нито носи отговорност за използването на тези продукти и уебсайтове, които са независими от The Stars Group. Моля, имайте предвид, че трябва сами да прецените дали да използвате информацията и продуктите, споменати тук, като носите цялата отговорност за това.