Ако имате проблеми с установяването на връзка, ето няколко съвета.
Натиснете тук, ако използвате нашето мобилно приложение. В случай че използвате нашия софтуер за компютър, следвайте инструкциите по-долу:
Рестартиране и повторно свързване
Рестартирайте компютъра си, изключете и включете свързаното мрежово оборудване. Мрежовото оборудване може да включва устройства като модем, рутер, точка за достъп и т.н. След това се уверете, че имате връзка с интернет, и отворете отново нашия софтуер. Ако проблемът продължава, опитайте да конфигурирате софтуера си за сигурност.
Конфигуриране на софтуера за сигурност
За да разрешите на нашия софтуер за Windows достъп до интернет, можете да дадете достъп до тези програми:
Ако не можете да намерите някои от тях, дайте достъп до тези, които можете да намерите. За информация относно разрешаването на програми чрез вградената защитна стена на Windows вижте: Windows Defender (Microsoft.com)
За информация как да проверите дали на приложението ни е разрешен достъп през вградената защитна стена на macOS посетете: macOS Firewall (Apple.com)
Ако вашият софтуер за сигурност е различен, консултирайте се с производителя за инструкции.
Пробвайте DNS сървърите на Google
Превключване към DNS сървърите на Google подобрява шансовете да се свържете успешно с нашите услуги (DNS означава „система за имена на домейни”).
На уебсайта на Google ще намерите инструкции как да конфигурирате устройството, за да използва техните DNS сървъри.
Ако и след промяната не можете да се свържете, опитайте, като използвате различен доставчик на интернет (ISP), ако имате достъп до такъв.
Ако все още не можете да установите връзка, свържете се с нас
Ако горепосочените стъпки не отстранят проблема, изпратете ни информацията по-долу:
Можете да ни изпратите тази информация чрез софтуера за компютър, мобилното приложение или уебсайта.
Ако не можете да се свържете чрез мобилно устройство, ви предлагаме да пробвате следното. След всяка стъпка пробвайте отново нашето приложение.
Проверете интернет връзката си
Проверете дали сте свързани към Wi-Fi, или използвате мобилни данни от мобилната мрежа. Трябва да виждате иконите в горната част на екрана. Ако не ги виждате, коригирайте настройките на Wi-Fi или мобилната мрежа.
Рестартирайте устройството
Следващата стъпка е да рестартирате устройството, като го изключите и след това го включите отново.
Преинсталиране на приложението
Ако рестартирането не разреши проблема, опитайте да преинсталирате нашето приложение. Първо трябва да премахнете приложението, като го изтриете от устройството. Изтеглете ново копие на нашето приложение и го инсталирайте.
Пробвайте DNS сървърите на Google
Превключване към DNS сървърите на Google подобрява шансовете да се свържете успешно с нашите услуги (DNS означава „система за имена на домейни”).
На уебсайта на Google ще намерите инструкции как да конфигурирате устройството, за да използва техните DNS сървъри.
Ако и след промяната не можете да се свържете, опитайте, като използвате различен доставчик на интернет (ISP), ако имате достъп до такъв.
Свържете се с нас за допълнителна информация
Ако горепосочените стъпки не отстранят проблема, можете да съобщите за него, като ни изпратите следната информация:
Можете да ни изпратите тази информация чрез софтуера за компютър, мобилното приложение или уебсайта.
Ограничаване на отговорността:
Предоставяме връзките към продукти и услуги на трети страни единствено за удобство на играчите. The Stars Group нито препоръчва, нито носи отговорност за използването на тези продукти и уебсайтове, които са независими от The Stars Group. Моля, имайте предвид, че трябва сами да прецените дали да използвате информацията и продуктите, споменати тук, като носите цялата отговорност за това.