pokercasino
pokercasino

Софтуерът не се свързва

Изберете софтуера, който използвате. След всяка стъпка опитайте да се свържете отново.

От софтуера за компютър

Рестартирайте и се свържете отново

Рестартирайте компютъра си, изключете и включете мрежовото оборудване. Мрежовото оборудване може да включва устройства като модем, рутер и точки за достъп. След това проверете дали връзката ви с интернет работи и отворете отново нашия софтуер.

Конфигурирайте софтуера за сигурност

Позволете на тези програми да заобиколят софтуера за сигурност:

  • PokerStars.exe
  • PokerStarsUpdate.exe
  • PokerStarsCommunicate.exe
  • PokerstarsBr.exe
  • PokerStarsComp.exe (само .NET)
  • Tracer.exe
  • xc.exe
  • xcw.exe
  • xcwxp.exe

Ако не можете да намерите някои от тях, дайте достъп до тези, които можете да намерите. Тук ще получите повече информация за вградената защитна стена на вашето устройство:

Ако използвате софтуер за сигурност на трети страни, разгледайте техния уебсайт за помощ.

Опитайте DNS на Google

Преминаването към DNS (система за имена на домейни) на Google може да помогне.

Можете да намерите инструкции как да конфигурирате DNS на вашето устройство на уебсайта на Google.

Ако тази промяна не помогне, опитайте да използвате различен доставчик на интернет услуги.

Ако никоя от тези стъпки не помогне, свържете се отново с нас по чата със следната информация:

  • Подробности за съобщението за грешка. Снимка на екрана ще ни бъде от полза.
  • Името на защитната стена или софтуера за сигурност, който използвате (например Norton, Panda, Avast, AVG).
  • Лог файловете от нашия софтуер. Те се презаписват на всеки 48 часа, затова ни ги изпратете възможно най-скоро.
От мобилното приложение

Проверете интернет връзката си

Проверете дали имате интернет връзка с Wi-Fi или мобилна мрежа за данни. Трябва да виждате иконите в горната част на екрана. Ако не ги виждате, коригирайте настройките на Wi-Fi или мобилната мрежа.

Рестартирайте устройството си

Изключете и включете устройството.

Преинсталирайте нашето приложение

Деинсталирайте нашето приложение, след това изтеглете и инсталирайте ново копие.

Опитайте DNS на Google

Преминаването към DNS (система за имена на домейни) на Google може да помогне.

Можете да намерите инструкции как да конфигурирате DNS на вашето устройство на уебсайта на Google.

Ако тази промяна не помогне, опитайте да използвате различен доставчик на интернет услуги.

Ако никоя от тези стъпки не помогне, свържете се отново с нас по чата със следната информация:

  • Подробности за съобщението за грешка. Снимка на екрана ще ни бъде от полза.
  • Марка, модел и версия на операционната система на устройството.

Ограничаване на отговорността:
Предоставяме връзките към продукти и услуги на трети страни единствено за удобство на играчите. The Stars Group нито препоръчва, нито носи отговорност за използването на тези продукти и уебсайтове, които са независими от The Stars Group. Моля, имайте предвид, че трябва сами да прецените дали да използвате информацията и продуктите, споменати тук, като носите цялата отговорност за това.

Тази статия полезна ли ви беше?


Не можете да намерите това, което търсите?