Ако връзката ви с интернет прекъсва, докато използвате софтуера за компютър или приложението за мобилни устройства, ето някои стъпки, с които да се опитате да отстраните проблема.
Стъпка 1: Първи стъпки за отстраняване на проблема
- Излезте от сметката си в приложението за мобилни устройства или затворете софтуера за компютър и след това изключете устройството.
- Рестартирайте мрежовото оборудване, което използвате за връзка с интернет.
- Включете отново своето устройство, отворете нашия софтуер и влезте в сметката си.
Ако проблемът не изчезне, следвайте инструкциите по-долу в зависимост от опциите, които са приложими за вас.
Прекъсване на връзката при използването на Wi-Fi или кабелна връзка към домашна широколентова мрежа
- Затворете всички други приложения, които използват интернет. Например стриймингът на съдържание, изтеглянето на файлове и други подобни действия влияят на свободния капацитет на вашата връзка с интернет.
- Проверете дали рутерът/модемът, който използвате, разполага с последната версия на фърмуера. За да актуализирате фърмуера, свържете се с доставчика или производителя на вашето устройство.
- Конфигурирайте рутера. Някои рутери Super-G или Super-G Turbo (като DLink DI-624+ и други) имат проблеми при работа в турбо режим. За повече информация как да конфигурирате рутера си, моля, проверете в ръководството за ползването му или се свържете с доставчика.
Прекъсване на връзката, докато използвате мобилното приложение
- Освободете малко памет на вашето устройство, като затворите някои от приложенията, които работят във фонов режим.
- Използвайте само един вид връзка – Wi-Fi или мобилни данни. Може да има забавяне при установяването на връзка, докато превключвате между двата вида връзки. Например, ако се движите в дома си, устройството ви може да превключва от Wi-Fi към мобилни данни в зависимост от сигнала, който е по-силен. Нашите сървъри могат да възприемат това превключване като прекъсване на връзката. За да избегнете тази ситуация, изключете Wi-Fi или мобилните данни на вашето устройство. Така то ще използва само единия вид връзка. Препоръчваме ви да използвате Wi-Fi.
Стъпка 2: Преинсталирайте нашия софтуер или приложение
Ако инструкциите по-горе не помогнат да разрешите проблема с връзката, препоръчваме да преинсталирате нашия софтуер. Ще намерите инструкции как да направите това тук.
Стъпка 3: Изпратете ни информация и вашите лог файлове
Ако проблемите с прекъсване на връзката продължават и след като преинсталирате софтуера, изпратете ни информация за вашата система и връзка. В зависимост от устройството, което използвате, изберете една от опциите по-долу, за да видите каква информацията ни е необходима:
Информация за компютъра (Windows и Mac)
- Операционна система, например Windows 10, macOS 10.14 или др.
- Процесор, например Pentium 4, 2.4 GHz, G3, G4, Intel Core2Duo 2.4 Ghz или др.
- RAM памет, например 512 MB, 1 GB, 2 GB или др.
- Вид на връзката, например кабелен интернет, DSL, сателитен интернет или др.
- ISP (доставчик на интернет)
- Рутер/модем, например D-Link DI-624, Linksys WRTG54GS или др.
- Лог файлове
Информация за мобилното устройство
- Марка и модел на вашето устройство, например Samsung Galaxy S10, Apple iPhone X или др.
- Версия на операционната система, например iOS 13.1, Android 11.
- Вид на връзката: Wi-Fi и/или мобилни данни и коя компания предоставя услугата (услугите).
- Лог файловете от нашето приложение.
Как да изпратите лог файловете
Изпратете ни лог файловете възможно най-скоро, тъй като те се презаписват след 48 часа.
На компютър
Заредете нашия софтуер (не е необходимо да влизате в сметката си). От лобито изберете:
Help (Помощ) → Log Files (Лог файлове) и въведете потребителското си име и информация за проблема → SEND LOG FILES (ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ).
Това автоматично ще ни изпрати лог файловете и вашите пояснения.
На мобилно устройство
Отворете: Account (Сметка) → Help (Помощ) → Send Log Files to Support (Изпрати лог файлове на поддръжка). Въведете допълнителна информация и натиснете SEND LOG FILES (ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ).
В случай че използвате домашната си широколентова мрежа, опитайте с друга интернет връзка, ако има такава на разположение. Например опитайте междувременно да използвате смартфон като хотспот. Може да има такси за пренос на данни. Проверете при доставчика си на мобилни услуги за повече информация.
След като получим информацията и прегледаме файловете, ще можем да помогнем повече.
Ограничаване на отговорността:
Предоставяме връзките към продукти и услуги на трети страни единствено за удобство на играчите. The Stars Group нито препоръчва, нито носи отговорност за използването на тези продукти и уебсайтове, които са независими от The Stars Group. Моля, имайте предвид, че трябва сами да прецените дали да използвате информацията и продуктите, споменати тук, като носите цялата отговорност за това.