Данните от вашия компютър преминават през различни мрежови устройства, преди да достигнат до нашите сървъри.
Използваме термина „преход”, за да назоваваме отделните устройства, през които преминават вашите данни. Данните вероятно се губят при първите няколко прехода, т.е. вашият рутер или оборудване от доставчика ви на интернет услуги.
За да разрешите този проблем, изпробвайте следните стъпки.
Ако използвате безжична връзка и все още имате проблеми, препоръчваме да предприемете следните стъпки:
Използвайте сайт за измерване на скоростта на връзката с интернет след всяка стъпка, тъй като това може да помогне при идентифициране на проблема. Ето някои популярни сайтове за измерване на скоростта:
И накрая, ако няма подобрение, свържете се с вашия доставчик на интернет, за да го накарате да провери връзката ви.
Ограничаване на отговорността:
Предоставяме връзките към продукти и услуги на трети страни единствено за удобство на играчите. The Stars Group нито препоръчва, нито носи отговорност за използването на тези продукти и уебсайтове, които са независими от The Stars Group. Моля, имайте предвид, че трябва сами да прецените дали да използвате информацията и продуктите, споменати тук, като носите цялата отговорност за това.