pokercasino
pokercasino

Съобщаване на грешки, неизправности или съобщения за грешка, свързани със софтуера

Искаме да ви върнем в игра възможно най-бързо. Бихте могли да ни помогнете, като изпратите необходимата информация на нашия екип за поддръжка.

  • Снимка на екрана с грешката или проблема, с който се сблъсквате.
  • Копие на лог файловете от нашия софтуер.
  • Описание на проблема.

Вижте информацията по-долу за помощ как се прави снимка на екрана:

Правене снимка на екрана

Отворете екрана, където възниква проблемът. След това следвайте стъпките в зависимост от операционната система на вашето устройство:

Windows
  1. Натиснете едновременно клавишите Windows и Print Screen.
  2. Екранът примигва, за да покаже, че сте направили снимка на екрана.
  3. Снимките на екрана се запазват автоматично в следната папка: Pictures (Снимки) → Screenshots (Снимки на екрана)

За още начини да направите снимка на екрана и за подробности разгледайте уебсайта на WikiHow.

Mac
  • Натиснете клавишите Command и Shift + 3 едновременно.
  • Изображението се запазва на работния плот.

Можете да намерите инструкции как да направите снимка на екрана на уебсайта на Apple.

Android

Следвайте тези инструкции за повечето устройства с Android:

  • Натиснете едновременно и задръжте за няколко секунди бутоните за включване и за намаляване на звука.
  • Ще видите кратка анимация, което показва, че сте направили успешно снимката на екрана.

Може да намерите снимките на екрана, като стартирате приложението Photo или отворите:

  • Library (Библиотека) → Screenshots (Снимки на екрана)

Инструкциите могат да варират според устройството, но трябва да са подобни на инструкциите, които ви дадохме по-горе. Ако имате нужда от допълнително съдействие, моля, свържете с производителя на устройството.

Можете също да разгледате сайта за поддръжка на Google за допълнителна информация.

iOS

Инструкциите зависят от конкретния модел на устройството, което използвате. Можете да намерите точната процедура в уебсайта на Apple:

Намиране на лог файловете

Лог файловете от нашия софтуер записват действията от нашето приложение. Ние ще ги прегледаме за съобщения за грешки или други индикатори за евентуалните причини на проблема.

Системата презаписва лог файловете след 48 часа, затова ни ги изпратете възможно най-скоро.

Софтуер за компютър (Windows или Mac)

Заредете софтуера за игра. (Няма нужда да влизате в сметката си.) От лобито изберете:

Help (Помощ) → Log Files (Лог файлове) (напишете потребителското си име и всички подробности за проблема) → SEND LOG FILES (ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ).

Това автоматично ще ни изпрати лог файловете и вашите пояснения.

Изпращане на лог файловете с други прикачени файлове

Можете да прикачите и други файлове, като снимки на екрана, и да ни ги изпратите заедно с лог файловете. За да направите това, отворете лобито и изберете:

Help (Помощ) → Log Files (Лог файлове) → ZIP & SAVE (АРХИВИРАЙ И ЗАПАЗИ)

Запазете файла на работния плот. Местоположението по подразбиране е папката с настройки, затова се уверете, че го запазвате на работния плот.

Какво да направя, ако не мога да отворя софтуера?

Опитайте да стартирате софтуера и да го оставете да работи поне 3-4 минути в опит да се свърже. Дори и да възникне грешка, оставете програмата отворена за още няколко минути.

След като времето изтече, следвайте стъпките, приложими за вашата операционна система:

Windows
  1. Натиснете клавишите Windows и R едновременно.
  2. Напишете или копирайте и поставете текста по-долу в предоставеното поле. Натиснете Enter (Въведи):
    %USERPROFILE%\AppData\Local
  3. Намерете и отворете папката на нашия софтуер.
  4. Потърсете всички файлове, завършващи на .log.0 или .log.1.
  5. Плъзнете тези файлове на работния плот за лесен достъп.

Вижте следния видеоклип с подробни инструкции:

Mac OS X
  1. Отворете Finder (програмата за търсене). От лентата с менюто в горната част на екрана изберете Go (Отиди) и след това Go to Folder (Отиди в папка).
  2. Напишете или копирайте и поставете текста по-долу в предоставеното поле и натиснете Enter (Въведи):
    ~/Library/Logs
  3. Намерете и отворете папката на нашия софтуер.
  4. Потърсете всички файлове, завършващи на .log.0 или .log.1.
  5. Плъзнете тези файлове на работния плот за лесен достъп.

Ако използвате нашето мобилно приложение, изберете опцията по-долу:

Мобилно приложение (Android или iOS)
  1. Стартирайте приложението на мобилното устройство и влезте в сметката си. Ако не можете да влезте в сметката си, следвайте стъпка 2. В противен случай отидете направо на стъпка 3.
  2. Затворете прозореца за влизане, като натиснете „Х” в горния десен ъгъл.
  3. Докоснете иконата Account (Сметка), за да отворите панела с информация за сметката Account Panel.
  4. Изберете Help (Помощ) и след това Send Log Files to Support (Изпрати лог файлове на поддръжка).
  5. Напишете потребителското си име и всички подробности за проблема.
  6. Докоснете SEND LOG FILES (ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ).

Така автоматично ще ни изпратите файловете.

Ако не успеете да отворите мобилното приложение, няма да можете да ни изпратите лог файловете. Все още можете да ни изпратите снимка на екрана и други подробности.

Как да ви изпратя тази информация?

Лог файловете ще ни бъдат изпратени автоматично, ако можете да отворите нашия софтуер и изберете SEND LOG FILES (ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ). Напишете потребителското си име и всички подробности за проблема.

Как да изпратя ръчно лог файлове, снимки на екрана и друга информация?

Приемаме лог файлове в компресиран формат (файл с разширение .zip). Ако искате да компресирате файлове, но не сте сигурни как да го направите, разгледайте уебсайта на Microsoft за помощ.

След като архивирате лог файловете, ни ги изпратете с останалата информация. Можете да го направите и по чат в нашия софтуер, мобилното приложение или уебсайта.

Ограничаване на отговорността:
Предоставяме връзките към продукти и услуги на трети страни единствено за удобство на играчите. The Stars Group нито препоръчва, нито носи отговорност за използването на тези продукти и уебсайтове, които са независими от The Stars Group. Моля, имайте предвид, че трябва сами да прецените дали да използвате информацията и продуктите, споменати тук, като носите цялата отговорност за това.

Тази статия полезна ли ви беше?


Не можете да намерите това, което търсите?