Искаме да ви върнем в игра възможно най-бързо. Бихте могли да ни помогнете, като изпратите необходимата информация на нашия екип за поддръжка.
Вижте информацията по-долу за помощ как се прави снимка на екрана:
Отворете екрана, където възниква проблемът. След това следвайте стъпките в зависимост от операционната система на вашето устройство:
За още начини да направите снимка на екрана и за подробности разгледайте уебсайта на WikiHow.
Можете да намерите инструкции как да направите снимка на екрана на уебсайта на Apple.
Следвайте тези инструкции за повечето устройства с Android:
Може да намерите снимките на екрана, като стартирате приложението Photo или отворите:
Инструкциите могат да варират според устройството, но трябва да са подобни на инструкциите, които ви дадохме по-горе. Ако имате нужда от допълнително съдействие, моля, свържете с производителя на устройството.
Можете също да разгледате сайта за поддръжка на Google за допълнителна информация.
Лог файловете от нашия софтуер записват действията от нашето приложение. Ние ще ги прегледаме за съобщения за грешки или други индикатори за евентуалните причини на проблема.
Системата презаписва лог файловете след 48 часа, затова ни ги изпратете възможно най-скоро.
Заредете софтуера за игра. (Няма нужда да влизате в сметката си.) От лобито изберете:
Help (Помощ) → Log Files (Лог файлове) (напишете потребителското си име и всички подробности за проблема) → SEND LOG FILES (ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ).
Това автоматично ще ни изпрати лог файловете и вашите пояснения.
Изпращане на лог файловете с други прикачени файлове
Можете да прикачите и други файлове, като снимки на екрана, и да ни ги изпратите заедно с лог файловете. За да направите това, отворете лобито и изберете:
Help (Помощ) → Log Files (Лог файлове) → ZIP & SAVE (АРХИВИРАЙ И ЗАПАЗИ)
Запазете файла на работния плот. Местоположението по подразбиране е папката с настройки, затова се уверете, че го запазвате на работния плот.
Какво да направя, ако не мога да отворя софтуера?
Опитайте да стартирате софтуера и да го оставете да работи поне 3-4 минути в опит да се свърже. Дори и да възникне грешка, оставете програмата отворена за още няколко минути.
След като времето изтече, следвайте стъпките, приложими за вашата операционна система:
Вижте следния видеоклип с подробни инструкции:
Ако използвате нашето мобилно приложение, изберете опцията по-долу:
Така автоматично ще ни изпратите файловете.
Ако не успеете да отворите мобилното приложение, няма да можете да ни изпратите лог файловете. Все още можете да ни изпратите снимка на екрана и други подробности.
Лог файловете ще ни бъдат изпратени автоматично, ако можете да отворите нашия софтуер и изберете SEND LOG FILES (ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ). Напишете потребителското си име и всички подробности за проблема.
Как да изпратя ръчно лог файлове, снимки на екрана и друга информация?
Приемаме лог файлове в компресиран формат (файл с разширение .zip). Ако искате да компресирате файлове, но не сте сигурни как да го направите, разгледайте уебсайта на Microsoft за помощ.
След като архивирате лог файловете, ни ги изпратете с останалата информация. Можете да го направите и по чат в нашия софтуер, мобилното приложение или уебсайта.
Ограничаване на отговорността:
Предоставяме връзките към продукти и услуги на трети страни единствено за удобство на играчите. The Stars Group нито препоръчва, нито носи отговорност за използването на тези продукти и уебсайтове, които са независими от The Stars Group. Моля, имайте предвид, че трябва сами да прецените дали да използвате информацията и продуктите, споменати тук, като носите цялата отговорност за това.