pokercasino
pokercasino

Тегления чрез директен банков трансфер

Какво представлява директният банков трансфер?

Ето какво трябва да знаете:

  • Печалбите се добавят директно във вашата банкова сметка.
  • Отнема до 72 часа, за да одобрим направен трансфер.
  • След като трансферът бъде одобрен, средствата пристигат в рамките на 3 до 5 работни дни.
  • Не налагаме такси от наша страна. Но винаги е най-добре да се консултирате с вашата банка, тъй като те могат да те могат да наложат такса.

Какво още? Най-напред изпращаме вашите тегления към методите, които сте използвали за депозиране, до сумата на направените депозити. След това можете да изберете друга опция за теглене.

Каква банкова информация ми е необходима?

Просто проверете тук:

Държава Необходима информация за банкова сметка
Канада
  • Името на притежателя на банковата сметка
  • Номер на банковата сметка
  • Град на банката
  • 3-цифрен код на институцията
  • 5-цифрен транзитен номер на банков клон
Остров Ман и Великобритания
  • Името на притежателя на банковата сметка
  • Номер на банковата сметка
  • 6-цифрен код на банков клон
  • Името на банката
Други държави
(където се предлага този метод)
  • Името на притежателя на банковата сметка
  • Името на банката
  • IBAN (само главни букви. Без интервали, тирета или други допълнителни знаци)
  • 8 до 11-цифрен BIC (само главни букви. Без интервали, тирета или други допълнителни знаци)

Името на притежателя и държавата на банковата сметка съвпадат ли с информацията, регистрирана в сметката ви при нас? Уверете се, че е така.

Как да направя теглене от моята сметка?

  1. Отворете касата. Ако използвате уебсайта или приложението:
    Web Cashier (Уеб каса)
  2. Натиснете Withdraw (Изтегли).
  3. Колко искате да изтеглите? Въведете сумата
  4. Изберете „директен банков трансфер”.
  5. Въведете банковите си данни, като докоснете в средата на полето.
  6. Въведете данните си отново.
  7. Потвърдете, че вие сте притежателят на сметката.
  8. Натиснете зеления бутон.
  9. Най-накрая изпратете заявката си.

В каква валута ще бъде моето теглене?

Ето какво правим:

  • Не правим превалутиране, ако валутата на вашата банка е същата като тази в потребителската ви сметка.
  • Ако е различна, ще конвертираме средствата автоматично.
  • В касата ще видите валутата, в която се извършва тегленето.
  • Ще ви изпратим имейл с цялата информация.

Тази статия полезна ли ви беше?


Не можете да намерите това, което търсите?